2012. július 2., hétfő

Hortobágy Máta - táborozás!

A debreceni Szivárvány Csoport meghívásának eleget téve utaztam el Mátára, Szántó Vali barátném szakmai szervezésében, a Fecskeház Erdei Iskola adott otthont a nagyszerű tábornak. Foltos nyaram egyik meghatározó állomására érkeztem.
Habár nem figyeltük meg a táj madarait, nem léptünk a tanösvényre sem, pusztaszafarin is legközelebb fogunk részt venni, belélegeztük viszont a puszta illatát, hortobágyi fán sütöttük a szalonnánkat, és aktívan foltoskodtunk!
Kedves Vali, Zsóka, Anita, Vera, Kata, Ancsa, Marika néni, Erzsike, Évi, Marika, Manyi és Erzsó, gratulálok a sok szép megoldáshoz, nagyon szépen dolgoztatok, öröm volt részese lenni!!! Ezúton köszönöm a meghívást, nagyon örülök, hogy Veletek tölthettem a hétvégét! További sok szép alkotást kívánok!
A lobogónkhoz új panelekkel felpakolva, sok élménnyel gazdagodva indultam haza Bajára, s röpke 4,5 óra autóút után - csatlakozva a kis családomhoz -, már csobbantam is a dunafalvi beach-en.
Bográcsos ebéd, behűtött sör, kell ennél jobb fogadtatás a 40 fokban?
Július 16-n irány Karcag, ám előtte még foltokba varrjuk a Guinness rekordot! :)

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...