2010. április 19., hétfő

Reginonális folttalálkozó

Elmaradtam a beszámolóval, most rövidre fogva megteszem.
Nem mondanám, hogy hazajárok Kecskemétre, de amiatt kedves a szívemnek, hogy egy éve itt kezdődött foltos életem komolysága, és folytattam tudatosabban a munkát, körvonalazódtak távoli célok, valamint, hogy hogyan lehet textilbe önteni magasabb fokon a gondolatot....

Vártam a Regionális napot, a találkozásokat, újdonságokat, a vásárlást, stb.
Aktív volt, jó volt.
Hiányérzetem van, hogy nem tudtam Inecsg-ről, B. Andiról, egy levegőt szívtunk, de összefutni nem tudtunk! Sajnálom.
Megismerkedtem viszont H.Krisztivel, mennyire más a személyes találkozás varázsa, nagyon örültem!
Kedves, nagybánhegyesi alkotókkal beszélgethettem, külön köszönet Tóthné Editke 'ügyeskezű' középső leányának, aki ezt a gyönyörűséget készítette és küldte nekem, nagyon köszönöm, használatba vettem! Gratulálok a munkádhoz, készíts még sok szép 'kincset'!
Marikának a cérnákat.....................puszillak, folyt.köv.


Nézzétek meg a rozettát, mely a pályamunkák helyezését jelöli a kiállításon, az enyém szépsége Czinege Évi munkáját hirdeti. Köszönöm Évi, gyönyörű!


A kiállítás képeit tekintsétek meg itt.

Szolgálati közlemény!
Érkeznek az elkészült blokkok fotói, eddig Csilla és Shushanna küldte, köszönöm.
Ezen a héten ma (hétfő) és csütörtökön teszem fel a következőt, lesz időtök dolgozni!
Így mutat a jelenlegi termés:


Szép hetet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom én is, hogy nem találkoztunk!

    viszont nagyon le vagyok maradva a blokkokkal...bele kéne húznom nagggyon! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem szaladt még el a paci, küldöd ha kész!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...