2010. április 22., csütörtök

Re-re-re

Dolgos délelőtt áll mögöttem, rehabilitálódtam, főztem, blogot szerkesztettem, levelekre válaszoltam és még a hajam is megmostam. Ez csak azért méltó az említésre, mert közel egy éve már, hogy belepusztulok a kádba behajolásba, ez ma nem történt meg! Köszönet ezért a jócselekedetért Klárinak, Nórinak és Győzőnek, visszaadjátok a mozgékonyságom és jókedvem! (még a végén elcsábulok ismét pl. a teljesítménytúrázás felé)
Azért még van mit dolgozni rajtam, hát még a lelkemen!

Lelkemet simogató zenét ajánlok Nektek, Herczku Ágnes és Nikola Parov muzsikáját. Ötvözik a magyar népzenét a modern hangszereléssel, kincsünk ez a muzsika!
Ezen dolgoktól már annnnnyira jól érzem magam! Ugye milyen kevés is elég?

Jó, akkor befejezem az ömlengést és megadom azt , amiért ide kattintottál!
(Én pedig megyek varrni, mert ma még egy cm-t sem öltöttem és nagyon hiányzik!)

.
.
.
.
Folyt.köv.:
Következő blokk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...